Senaste dagarna

Så på tisdagen hände det inget speciellt.
Vi hade jätte dåligt väder hela dagen. Vi åkte till jennifer på förmiddagen för att ha playdate och på eftermiddagen var Maddox bjuden på kalas på Kids U. Liam fick också vara med på ett litet hörn. Maddox sa: "I had so much fun, it was the best day of my life". Haha söt han är!

Onsdag var det fortfarande dåligt väder. Vi mötte upp Sara och hennes lillkille på SteppingStones för att leka i några timmar. Åkte hem i någon timme och sedan till Stamford Mall för att lämna av barnen till Jonna. Och när jag ändå var där gick jag in på Forever 21 och fick med mig en klänning och en skjorta hem.

Torsdagen var riktigt awesome. Vädret var äntligen bra och hela dagen spenderade vi hemma hos Jennifer med hennes barn för att leka, tvätta bilarna och leka utomhus. Tror dock att jag och Jennifer tyckte det var lite roligare att tvätta bilarna än vad barnen tyckte, även fast de älskade det!

(Har varit lite dålig med bilder på sistonde, men jag ska bli bättre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0