oh what a women

Eftersom Maddox har slutat skolan nu har jag båda barnen hela dagen. Idag var första dagen. Jag hade redan från början tänkt att denna dagen kommer vara jätte jobbig då de är trötta från helgen och jag mådde som jag mådde igår. Men allting blev helt tvärtom. Dagen rullade på jätte snabbt, inga sura miner och jag mådde perfekt!

Imorse försökte jag sätta på Liam hans tuxedo som han ska ha på bröllopet om 11 dagar. (Han gillar den inte!) Det gick jätte bra tills jag kom till kavajen. Den vägrade han ta på sig och sen vill ha ta av allting. Vi får fortsätta öva alla dagar innan bröllopet så han inte total vägrar när den stora dagen är här.
Annars så har vi lekt utomhus, inomhus och varit på bio. Vi såg Madagaskar 3. Den var riktigt rolig faktiskt.
I den filmen säger tvättbjörnen (eller vad det är) "Oh what a women"
Denna fras har nu Liam och Maddox båda sagt hela kvällen. Till exempel när vi var på Stop&Shop för att handla mat till kvällen säger de till kvinnan som går bakom: "Oh what a women" Hahah sköna dom är!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0