nej du kan inte få mitt nummer

Dåliga raggningsrepliker och raggningssätt finns det så mycket av här i USA. Det här är bara två exempel:

Härom dagen när jag åkte bil med nervevade rutor kör de upp en grå bil (inte för jag vet varför den informationen var så nödvändigt) brevid mig vid röd ljuset. Killen i bilen drar också ner sin ruta och säger sen.
-Hey, do you have a lighter?
-Eh no?
-Okey, can I have your number? (med världens största smile)
Jag körde bara därifrån, HA!

Varje gång jag och Liam kollar på när Maddox har basket så kommer det alltid in någon som ska spela basket på andra sidan skynket. Och alltid ska denna personen försöka impa (som att jag skulle bli impad av lite skjut i en basketkorg) med sina moves och skott. Och alltid ska det vara en ful amerikan. Okej om det hade varit någon snygg musklig kille, men när de kommer en tanig, likblek och inte alls good looking guy så kollar jag bort. Han kollar alltid åt mitt håll så att han ser att jag kollar och sen skjuter han. Herrreguuud!!!!


Just so you know liksom..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha fyfan vad kul!! Jag döör:D

2012-06-01 @ 20:25:34
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0