monday

Familjen kom hem imorse efter att som sagt varit på strand huset hela helgen. Började jobba vid kvart i åtta och sedan dess rullade dagen bara på. Vi åkte till en playground på YMCA, lekte utomhus, lekte med duplo osv. En himla bra dag. Dagen slutade med grillad pork (vet inte vad det är på svenska) sweet potato och beasås tillsammans med Ryan och barnen utomhus. Åh vad mysigt!
Var tänkt att jag skulle på fotbollstränignen idag, men känner att jag är fortfarande ganska trött efter helgens bravader, så jag stannade hemma. 
Lyckades äntligen få in en skype dejt med Marina och jag kan bara säga, du är så himla stark som tog igenom den där hemska familjen och inte gav upp! Du grym!
Vi kom även fram till att det bara är ungefär 1 timme mellan oss, perfeeekt! Massor med dejter med den flickan alltså!

Nu ska jag sussa sött för imorgon blir det full lekdag med mina barn, Jennifer och hennes barn. Perfect!
Natti!  

Citat från idag:

Liam: Do gramma love you?
Jag: Hahha well I don´t know haha!
Liam: I love you Bea!

Maddox: Bea, is this your wedding ring?
Jag: Haha nej, det är bara en vanlig ring!
Maddox: I look stylish in this!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0