måndag

Jobbar en kort vecka denna vecka eftersom jag åker till Miami med tre fina tjejer på onsdag! Det kommer bli awesome!
Hur som så började denna dag bra! Även fast det var regn, åska och blixtar utanför myste vi tre ihop oss och kollade lite på tv, spelade spel osv. 
Barnen har kommit på en ny trend och det är knock knock jokes. Så Liam sa en helt plötsligt från ingenstans:
Knock Knock!
Jag: Who's there?
Liam: Olive
Jag: Olive who?
Liam: Olive you! ( I love you för er som inte förstår det)

Maddox ville då vara lite bättre med sitt knock knock joke så han sa:
Olive you so much Bea!
Aw vilka fina pojkar jag har! Fick lite tårar i ögonen.
Resten av dagen rullade på bra även fast vi inte gjorde så mycket förutom att vara inomhus tills vi såg att solen var ute, då åkte vi till lekplatsen i Darien och var där i 1 1/2 timme innan ovädret kom igen. Hade tagit med mig min system kamera för jag tänkte ta några fina bilder, men nej, då ligger batteriet hemma på sängen.

Nu ikväll var de sista fotbolls träningen. Lyckades (enligt Torben) att sparka en kille på hans vrist så han fick ont. Dock såg inte jag att han grina illa eftersom han fortsatte spela. Hur som så lyckades jag också sparka till en kille på knäet när jag försökte ta bollen. Det blev jag som blev lidande den här gången. Så här ligger jag nu i sängen med en svullen och ond fot. Inte är jag bitter, MIAMI om 2 dagar!!
 


Liam har börjat göra massor med hyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0