I did what I did, but I don't know why

Började jobba 7:15 idag.
Barnen och jag tog det lugnt hela förmiddagen med pussel, spel, musik, tv osv. Efter Liams nap tog jag med dom till Stop and shop för att köpa lite grejer inför lunchen.
Sara kom över och jag gjorde lunch till henne och barnen, och mig såklart! Gottigott gott! När vi kände oss klara åkte vi till stapels och sen hem igen. Sara åkte hem till sig och jag och pojkarna åkte till Ridgefield för att leka på lekplatsen med Jennifers och Linas kids. Blev där i några timmar tills det var dags att åka hem.

Nu ikväll har jag varit på bio med Caroline. Vi såg "Seeking a friend". Inte så jätte bra om jag ska vara ärlig. Men ja, den gick att se!
Var för övrigt sista gången jag såg Caroline så fick säga hejdå innan hon åker iväg på sin resemånad. Helt sjukt! Men vi lär ses i Sverige sen, och så hoppas jag såklart att hon kommer in på universitetet i Linköping så ses vi ju oftare! ;)

Har precis packat klart, eller ja det mesta är nerpackat, fattas lite men det tar jag imorgon. Så nu ska jag ladda min kamera, mobil och mina egna batterier så jag kan ha så sjukt kul i Miami som det bara går.
Nej nog babblat, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0