fredag

Fredag fredag fredag..
Började dagen med att köra Maddox till skolan. Åkte hem med Liam och vi tog de lugnt här hemma hela förmiddagen innan det var dags att åka och hämta Maddox igen.  
Eftermiddagen blev det lek hemma och på lekplatsen och barnen var över allt och ingenstans! Gick bra trots väldigt mycket gnäll osv.

På kvällen tog jag på mig min onepiece och åkte iväg till bion. Jag, Sara och Jennifer hade bestämt att se Snow White and th Huntsman. Det var världspremiär idag och den var faktiskt riktigt bra. Helt klart värd att se!
Efter bion drog jag med mig Jennifer hem. Satt och pratade med Jonna i flera timmar på övervåningen, åt glass och ananas och såklart ett Big Brother avsnitt. Kan ha varit en av de bästa avsnitten under den här säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0