Fredag

Vi har haft en toppen dag idag jag och mina barn. Började dagen med lite tv. Justin Bieber skulle vara med på Today Show så kollade på det och även barnen. Liam tyckte nog det var bra då han dansade till låtarna och verkligen stirrade på tvn. Maddox kollade mest bara och sa att han dansade coolt. 
Efter det åkte vi till Darien till en lekplats där. Träffade en svensk aupair så vi pratade lite och hon var väldigt trevlig!
Lekplatsen i sig var faktiskt riktigt bra och till och med jag hade kul.
Vi åkte hem vid lunch tiden och åt lite pannkakor och dansade till massor med musik. När de blev lite för vilda satte vi oss och kollade på ett avsnitt av Little Bear. När det var klart gick vi ut och spela basket innan vi satte oss i bilen för att åka till Norwalk.

Mötte Jonna vid den Skandinaviska butiken för att sedan byta bilar. Familjen åker till Strand huset i helgen. Jag där emot åkte hem (efter att ha shoppat lite i butiken) och sitter nu framför tvn för att kolla Sverige matchen. Än så länge är det 0-1 till England så vi får se hur detta går! Sverige tröjan är på iallafall!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0