5 juni

Igår hände inte så mycket faktiskt. Lite halv tråkig dag med regn men vi överlevde.

Imorse körde jag Maddox till skolan och nu har jag precis lagt Liam för en nap-time så jag håller på att städa och tvätta just nu. Kändes att det kunde behövas eftersom jag har en överfull tvättkorg.

Vädret ser inte ut att bli bättre idag så blir nog leka inomhus och förhoppningsvis så kan vi ha en playdate med Jennifer och co.

Måste bara berätta roligaste raggningsrepliken jag fick på Six Flags i söndags. 5 killar sitter i en bil och väntar i kön på att få köra ut från parkeringen. Vi står vid bakluckan och plockar ihop våra grejer. Då vevar killarna där bak ner sin ruta och så säger en av killarna:
-Hi!
Jag: Hi!
Han: You are hot!
Jag: Haha thank you!
Han: Do you want my number so you can call me maybe?

Varför han sa de var för att tidigare under dagen hade Carly Rae Jepsen uppträtt med sin låt Call med maybe. Så han försökte vara lite lustig den lustigkurren. Höhö..

Nej nu ska jag återgå till min tvätt hög!
Puss och HEEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0