torsdag

Har varit varmt och soligt hela dagen så jag tog med barnen till en lekpark där det fanns som små vattenspridare. Dom älskade det!
När jag hade ett break så åkte jag in till centrum för att köpa mig ett par flipflops. Så nu kan jag kalla mig själv lite mer amerikanare. (Alla har det här)

Erica och Keith kom ner till strand huset idag efter att ha varit på sin honeymoon. Så ikväll har vi (dom) ätit hummer och haft en trevlig helg tillsammans!

Och föresten, när jag skulle gå ner och bada nu ikväll vid 9 blev jag nypt av en krabba. Haha blev så sjukt rädd att dom trodde jag blev biten av en haj för jag skrek så högt. Haha illa! Det syns inte, men det kändes!

Imorgon jobbar jag igen samma tider! Lite på förmiddagen och lite på eftermiddagen. Lovar att ta kort då, jag var för lat för det idag!

Förlåt för ett riktigt tråkiigt inlägg men jag är för trött, tror jag har öroninflammation också, så ska sova med en vitlök i örat inatt. Yummy!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0