tisdag

Idag har barnen varit överallt och ingenstans. Liam tester mina gränser väldigt mycket just nu. Tror bara han är i den åldern så hoppas det går över snart, haha!
Maddox var bara allmänt grinig idag, men efter att han sov i bilen på vägen hem från Stamford var han glad igen. Tur det!

På förmiddagen idag åkte vi till Dariens lekplats. Där träffade vi Ida och Erika + deras barn.
Ida hade en så himla söt bebis! Ville ha den själv! Fast nej, jag vill inte ha någon bebis, inte nu iallafall! Men den var söt!
Våra barn lekte fint ihop så det var ju skönt det. Är alltid nervös när man träffar andra au pairer och deras barn och jag inte ritkigt vet hur mina barn ska bete sig. För vissa barn klickar dom med direkt, andra inte!

Resten av dagen har spenderats på lekplatsen vid YMCA och hemma.
Nu ikväll gjorde jag även middag åt familjen, så jag kände mig lite duktig!

Hade tänkt att åka till gymmet idag med, men nej jag är fortfarande helt slut från Miami, så jag ska sova nu (försöka iallafall) och sedan upp tidigt imorgon bitti.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0