Tisdag 24 juli

Vaknade upp, åt jätte god frukost som mamma gjort (MUUUMS) och sedan bar jag mig ut på stan för att möta upp Ågge en sista gång. Vi gick till gränden och tog varsin smoothie på Naked Jucie Bar. Det stället har jag saknat!! Träffade massor folk på stan som jag kände. Lite roligt att just dom var där samma dag som jag! Tur man kan ha ibland!
Lämnade av Ågge på tåget och sa hejdå. Gick tillbaka in till stan för att möta upp Ulrika. Hon berättade om hur hon hade haft det med sitt Au Pair liv i San Fransisco och vi catachade upp på en halvtimme. Där efter mötte jag upp Elin och Carro för en sista lunch tillsammans. Åt kinesiskt (eller är det japaskt) och satt där och pratade i några timmar innan de följde mig hem och vi sa hejdå. Det konstiga var att jag inte alls grät för ens de hade gått och jag hade kommit in i hissen. Då kom allting på samma gång. Oj vad jag grät!
Som tur var hade jag Patrik hemma i lägenheten som fick trösta mig.

Efter lite pack och fix tog vi Patriks bil mot Köping för att sova över i min stuga denna gång. När vi kom dit var det middag direkt med hela tjocka släkten och sedan ett dopp isjön och i poolen. Vi stannade inte alls uppe länge denna kvällen utan gick och la oss tidigt då vi båda var helt slut efter gårdagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0