tisdag

Idag har det varit så sjukt varmt ute. Har svettas och svettas hela tiden!
Under eftermiddagen idag åkte vi till Stamford Nature Center. Till min förvåning satt ingen i kassan där man åker in, så vi slapp alltså betala. Där sparade vi några dollar iallafall.
Vi gick runt och matade getter med gräs, lekte i lekparken och hade det allmänt bra i några timmar. Dock märkte jag sedan när vi skulle gå att det stod en stor skylt med: Don't feed the animals! Men det hoppas jag inte gällde för gräs...

När vi kände oss klara där åkte vi vidare till Dariens lekplats. Där träffade jag Erika som jag satt och pratade med ett tag.
Vi kom hem runt fem och när jag såg mina två små lortgrisar (fulla av grus, smuts, gräs) bestämde jag att det är nog bäst att ge dom en dusch. Där efter satte vi på tvn och Jonna kom sedan hem kort där efter. Jag gjorde lite middag och sedan begav jag mig iväg till Ridgefield.
Kvällen spenderades med Jennifer och Lina i parken där vi kollade på en konserten. Varje tisdag är det tydligen en konsert där och det kommer massvis med folk. Det var trevligt iallafall även fast jag inte direkt lyssnade på musiken.

Nu är jag hemma och ja, min resväska står opackad. Borde sätta igång..
Jag vet inte hur det blir med bloggandet imorgon. Jobbar mellan 8-2 och sen åker jag till flygplatsen. Har förhoppningsvis internet där, men vi får se. Annars hörs vi när vi har kommit till hotellet. Vi ska tydligen ha gratis internet. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0