söndag - ikea

Igår gick vi till slut på bio iallafall. Det blev "Ted", ni vet den där teddybjörnen som pratar!? Den var kul iallafall!

Idag vaknade jag runt halv 11 då jag till slut drog mig upp för lite frukost och sedan bättre på brännan. Åt lite lunch innan Jonna och jag satte oss i bilen och åkte hem.
Blev erbjuden att följa med Kajsa och Sara till IKEA och det tackar man självklart inte nej till. Där spenderade vi några timmar innan vi åkte hem till mig och såg på Bring It On Again (Den var sjukt dålig).

På IKEA gick vi runt och provade sängar, soffor och kände oss allmänt hemma. Så nu kan jag leva utan Sverige i några månader till! Fick med mig galjar och en spegel hem! Så nu kan jag äntligen spegla mig och köpa massor mer kläder!

Ska hoppa in i duschen och sedan blir det natti natt. Har en lång vecka framför mig!

Puss och Hejs!



Fråga mig inte vad jag gör...


Nomnomnom



Ignorera att jag bara har ett ben och att det ser ut som det ska ploppa ut trillingar från mig vilken sekund som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0