pump it up

På förmiddagen idag var vi i princip inlåsta. Nej det var vi inte, men vi hade ingen nyckel till bilen då Ryan hade tagit med sig den ena till jobbet i NYC och Ryans pappa hade den andra hemma hos sig i Old Saybrook. Vi lekte inomhus då ingen av barnen var på humör för att leka lekar i värmen utomhus. Vi ritade, byggde med sådan där kulställningar, lekte affär osv.
Vid halv tre kom Ryan hem med nyckeln och vi åkte direkt till Pump It Up som var en hall med bara uppblåsbara grejer. Alltså hoppborgar osv. Barnen lekte kanske inte så jätte mycket i hoppborgarna utan mer med personalen. Dom verkligen älskade Maddox och Liam! Haha riktigt roligt att se att dom nästan endast lekte med mina barn också haha!

Slutade lite tidigare än vanligt då familjen skulle iväg på lite ärenden. Jag tog då bilen och åkte och hämtade upp Sara för att sedan åka till Stamford Mall. Fick med mig lite kläder hem som ska användas flitigt!
Vi avslutade kvällen med hejdå middag. Haha töntiga vi är som säger hejdå för att vi inte ska ses på en vecka typ, men sånna är vi, lite små töntiga. God mat och trevligt sällskap var det iallafall!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Om jag är pigg kanske jag börjar packa innan jag somnar, vi får väl se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0