Onsdag

På förmiddagen tog jag med barnen till dairens lekplats där de blev någon timmes lek. Vi åkte sedan hem till Jonna för att äta lunch, packa det sista och leka lite.
Lite efter halv ett åkte vi in till JFK med bilen tillsammans. Jag följde med dom till terminalen och sedan försökte jag hitta till min. Där fick jag sitta i 4 timmar med min dator och mobil utan internet på datorn..Lite segt så att säga. Men det gick bra.
Allting från att visa pass, lämna väskan och gå igenom en sådan där detektor (kallar det lögndetektor) gick jätte bra! Fick dock sitta enda fram till klockan var 22:55 innan planet äntligen lyfte mot Amsterdam!
Bredvid mig fick jag en holländare som lukta äckligt och hade sina ben på min sittplats. Tur att de 6 timmarna gick snabbt ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0