Onsdag 25 juli

Fick mitt bröd på morgonen som jag hade bett om (polar bröd, ni vet med bubblor på), te och ägg. Vuxen jag kände mig då haha!
På dagen tog vi mammas cab in till stan för lite sista minuten shopping för min del. Fick med mig några deos, två klänningar, en bikini, ett par shorts och två påsar lösgodis. Riktigt lyckad shopping dag tycker jag allt.

Senare på eftermiddagen blev det bad i poolen, drinkar med släkten, åka fyrhjuling och en sista middag tillsammans. Vi fick även för oss sent på kvällen att ut och fiska. Fick ingenting men det tyckte inte Patrik var så konstigt då han sa att dom låg och sov. Men äsh sa jag, det finns säker fiskar som också är ute och simmar ute på kvällen lika mycket som jag brukar vara uppe mitt på kvällen!

Kunde inte fått en finare sista kvällen hemma i Sverige, vädret var perfekt, släkten var perfekt knäppa och min pojkvän var helt perfekt underbar!








 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0