måndag

Idag började jag vid 8 och vi tog det lugnt i en timme innan det var dags för Maddox första swimming classe.
Dagen rullade sen på med lekpark, lunch, pussel och lek ute!
När vi satt i bilen på vägen hem från lekparken börjar Maddox prata om hur kul det ska bli att träffa mormor och morfar när han Jonna och Liam åker till Sverige nästa vecka. Liam säger då:
- "No I don't wanna go to Sweden, I wanna go to Miami like Bea!"
Haha knäppa unge, du får jätte gärna stanna kvar här med mig!

Slutade vid 3 och då åkte jag till Walmart för lite bra och ha saker innan jag åkte hem och skypade/pratade i telefon.
Nu håller jag på att städa på mitt rum och måla naglarna. Kanske inte världens bästa kombination då jag märkte att mina naglar ännu en gång har fått repor i sig. Jaja, det är bara att göra om och göra rätt!

Nästa vecka åker jag till Chicago med Sandra (hon från Österrike). Kommer bli så sjukt kul! Har bokat ett helt okej hotell som ligger i centrum. Så där ska vi spendera några härliga dagar tillsammans! Lär bli awesome! Man måste ju försöka se hela USA när man ändå är här!
 
Nu ska jag återgå till mitt målande av naglar.
PUSS


Såg den här cykeln på lekparken. Stackars unge som inte får några riktiga pedaler..Nej för silver tejp och en träkloss löser allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0