Måndag 23 juli

Sov ut så länge vi orkade, nästan till 11 och sedan gick vi in till stugan (då vi sov i en annan liten stuga på tomten) och åt lite frukost. Patriks pappa och brorsa tänkte egentligen äta lunch när vi kom in, men istället väntade i tre timmar till så vi alla kunde äta tillsammans. I väntan på maten åkte jag och Patrik och spelade minigolf. Jag var sjukligt duktig i början och var faktiskt imponerad över mig själv. Sedan gick mitt bra självförtroende över och det övergick till att bli sämst. Men jag kan ju säga att jag förlorade faktiskt bara med 7 poäng, eller nått..
Vi åt lunch i stugan och sedan åkte jag och Patrik först hem till honom. Hämtade lite grejer och sedan hem till mig i stan.

Där hade min fina mamma och syster gjort i ordning tacos åt mig och mina vänner som skulle komma senare på kvällen. Åh vad gulliga dom är!
Fick besök av Elin, Carro, Linda, Ida och Lovisa från början. Sedan droppade även Adam och Jocke in. Vi alla för festade hemma hos mig och sedan gick vi till Måndagsklubben. Vi hade en riktigt rolig sista kväll ute tillsammans. Himla kul faktiskt. Meeen, till min stora besvikelse så var kebabbaren stängd den kväll, så det fick tyvärr blir medel okej kebabtallrik på citygrillen. Inget jag hurrade över direkt, men det gick ner.

På vägen hem studdsade vi studdsmatta, klättrade upp och satte oss på den fina stora cykeln och skrattade massor. Så himla bra vänner jag har alltså!








Tönt paret




<3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0