lördag

På kvällen igår hade vi middag tillsammans och sedan satt vi uppe långt in på natten med massor av skratt och prat. Blev även McDonalds i mitten av natten också!

Under kvällen skulle Erica och Jonna göra något och helt plötsligt säger Jonna:
You get the beer and I get the bajs!
Hahaha tror jag dog lite där ett tag. Det är vad en riktig mamma tänker på i alla lägen. Bajs!

Idag har varit en väldigt lugn dag. Låg ute och solade lite innan regnet kom. Sedan har jag bara varit inne.

Skypade med Sara och uppdaterade varandra lite. Sedan blev det prata med Elin och Carro som var på förfest. Fick även in skype med min syster som är på västkusten och har det bra med mina kusiner!

Självklart blev det lite viber samtal med Ågge, Patrik och mamma också!
Skönt att prata av sig ibland när man ändå inte har något planerat!

Nu ikväll har vi ätit massor till middag. Jag förstår inte att den här släkten/familjen inte är tjocka för herregud vad vi äter! Det är helt sjukt! Sa även till dom att jag inte riktigt förstod det, de skrattade bara och sen sa det: Eat some more Bea.

Det är nog tänkt att några i familjen ska gå på bio ikväll så jag tror nog jag hänger på!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0