Lördag 21 juli

Vaknade upp runt 11 och fixade mig lite snabbt. Mötte upp Crille på Wayens för att fika och prata. Sedan gick vi hem till honom och jag fick se hans "nya" lägenhet. Kände själv då hur gärna jag skulle vilja skaffa eget, men det får vänta!

Patrik hämtade upp mig och vi åkte hem till mig och fikade hos grannarna och så vidare. Vid 18 åkte Patrik hem för att fixa sig och förfesta med sina kompisar medans jag stannade hemma hos pappa och fixade mig och åt middag med pappa, Anette och grannarna. Där efter tog jag en buss in till stan, mötte upp mamma och hennes vänninor på storan för att dricka några glas vin och några drinkar.
Senare på kvällen mötte jag upp Ågge, Adam och Patrik och vi hängde lite här och där hela kvällen. Var inte jätte kul kanske men det gick. Fick skratta lite åt min fulla pojkvän så det gick ju bra ändå!

Fick endast två bilder under dagen.


Crills


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0