lite av det senaste

I fredags började jag jobba igen. Blev en hel dag, 8-6! 
Vi lekte lite med Saras ena pojke, var på SteppingStones och lekte hemma!

Lördag vaknade jag vid 9, försökte fixa med alla mina bilder i någon timme och sedan vid 11 tog hela familjen och jag vårat pick och pack och åkte till strand huset.
Här spenderade vi hela dagen inomhus då regnet vräkte ner utanför. Tog med Liam till en inomhus lekpark och sen kollade vi på film (nemo, vad annars?) och sedan la jag pojkarna på kvällen. Satt sedan hela kvällen när de hade somnat och uppdaterade bloggen med alla inlägg från Sverige och med bilder. Det tog ju ett litet tag men nu känns det skönt att det är över.

Nu har jag precis vaknat här i strand huset och sitter med datorn i knät nere i vardagsrummet och små kollar lite ibland på OS.
Idag blir det också jobb, från 10-7. Så jag ska ta och fixa mig lite nu och ta det lugnt innan jag börjar.

Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder då jag har varit alldeles för trött för att ta med kameran överallt. Men det kommer i veckan!

Pusss och Hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0