ledig dag

Imorse vid 6 tog jag, Jonna och Ryan bilen hem från strandhuset. Pojkarna har vi lämnat lite här och var. Liam hos Erica och Maddox hos grandma Paula. Alltså är jag ledig idag!
När vi kom hem vid 7 gick jag direkt och la mig igen. Somnade om i 2 1/2 timme tills jag kände att det var dags att gå upp.

Nu städar jag på mitt rum (som ni ser i bakgrunden på den första bilden har jag inte packat upp än) och lyssnar på musik! Ska möta upp Sara lite senare för frukost/lunch och sedan ligga vid poolen hela dagen! Känns ganska helt okej ändå!

Föresten igår när jag skulle åka till Walmart för att köpa piller för min värk m.m, så kom det fram 3 stycken under min korta vistelse där (10 minuter max) och sa att dom älskade min tröja! Alla ville veta vart jag hade köpt den och om den fanns i större storlekar. HA! Tji fick dom när jag sa att den var från Sverige.




P.S jag lovar, jag gick inte runt med dom pj-byxkorna när jag var på Walmart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0