köttbullar, playdate och skalle-per

Morgonen bjöd på simlektion för Maddox medans jag och Liam kollade på. Vi åkte sedan hem då jag la Liam för en nap-time och lekte sedan med Maddox.
Till lunch gjorde jag köttbullar och makaroner. Smakar inte likadant som i Sverige, men det blev okej resultat ändå!

Vid 1 åkte vi hem till Jennifer för att ha en playdate. Både hon och jag sa att det kändes som 3 veckor sedan vi senast sågs, men det visade sig bara vara en vecka sedan. Haha illa! Men har saknat henne massor iallafall!
Hemma hos Jennifer lekte våra små barn (och vi) i vatten spridaren och med sandlådan. Även fast det var lite gnäll och så hade vi en bra eftermiddag!

När jag kom hem satte jag på mig träningskläderna och power walkade sedan till gymmet. Gymmade i 40 min och power walkade hem igen. Och gissa vem som självklart ska sitta i receptionen, jo den skalliga tränaren. Och åter igen gick han fram och kollade så jag gjorde alla reps ordentligt. Pucko skalle-per!

Nu har jag ätit middag, duschat, bäddat om och tagit hand om alla kläder som låg på golvet! Imorgon får jag en extra timmes sovmorgon och jobbar bara sammanlagt 4 timmar under dagen! Skönt.

Nattii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0