it's perfect sometimes

Började som sagt att jobba vid 10 idag. Barnen var riktigt bra idag!
Vi har spelat kort, lekt med playdooh, kollat på Nemo, spelat basket och grävt ner varandras fötter i sanden.
Helt plötsligt från ingestans började regnet att vräka ner. Just då var vi inomhus så vi stod i fönstret alla tre och kollade ut. Då fick vi den briljanta idéen att gå ut i badkläder och hoppa i alla pölar. Haha, vet inte vem som hade mest kul, jag eller barnen..Vi hoppade runt i regnet och i alla pölar som fanns, sedan gick vi in, torkade oss och satte på oss myskläder och satte oss med massor av filtar i soffan alla tre tillsammans. Oh vad mysigt det var!

På kvällen kom några från Ryans släkt över och vi alla åt hamburgare tillsammans. I bakgrunden spelades Avicii och de alla pratade om hur de var släkt med honom eller hur det var. Jaja, vi hade en trevlig kväll iallafall.

Nu sitter jag uppe på mitt (bara för inatt) rum och kollar runt lite på facebook och så vidare. Alltid intressant!

Nej, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen! (Jag är ledig, det ska bli 27 grader och jag har bokat en dejt dag med Sara)

Godnatt min skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0