friday night out

Så igår kom Jennifer och Lina och hämtade upp mig. Vi åkte sedan till Steak House för att äta middag tillsammans. Super yummy som vanligt!
Där efter åkte vi till Norwalk till en bar där vi stannade hela kvällen. Var riktigt roligt faktiskt. Träffade en polis som inte jobbade som jag satt och pratade med jätte länge. Dock hittade jag på hela mitt liv. Sa att jag jobbade i New York, hade bott i California innan och att jag hette Bina! Ibland när man inte orkar berätta att man är au pair ("wow är du en nanny") är det alltid kul att hitta på lite. Kommer ju inte träffa honom igen så det gör ju inget! Busigt va?

Kvällen slutade iallafall på McDonalds och sen blev det sängen för min del!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0