fredag

Måste börja med att säga att denna dagen var hundra gånger bättre än igår!
Vädret kanske inte har varit det bästa, men det har ändå varit varmt och skönt!
Började dagen med att gå på bio. Älskar att man nu har en anledning att gå på barnfilmer, annars får man ju hyra dom i smyg när ingen vet om. Hur som helst, vi såg Brave. Den var helt okej. Barnen tyckte dock den var lite läskig, vilket jag förstod. Men dom ville se den igen, så så farligt var det nog inte ändå!

Eftermiddagen blev det Dariens lekplats där jag träffa på Ida. Hennes ena barn och mina barn leker jätte bra tillsammans. Så det är ju kul!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska göra mig i ordning inför att Jennifer och Lina hämtar upp mig och vi ska ut och äta och sen någon annanstans. Vi får helt enkelt se vart kvällen slutar!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!! Älskar att läsa din blogg om au pair livet. Jag har själv precis blivit au pair i Virginia, men tänkte höra med dig hur du fick dina vänner? Känner mig ganska ensam och vet ingen svensk som bor i närheten av mig :/

2012-07-15 @ 04:15:31
URL: http://lisaurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0