fredag 20 juli

Vaknade runt 4 på morgonen och kände mig jätte pigg. (kändes som jag hade tagit en jätte lång nap från 17-22) Började prata med Patrik massor och ville upp och äta frukost egentligen. Han tyckte dock att jag skulle sova istället. Så jag lyssnade på honom och somnade om till 9. Jag gjorde iordningen mig, åt svensk frukost (OBOOOY och rostade mackor med ost på) framför tvn.
Patrik fick agera chaufför idag så han åkte runt på mig och min syster för att överraskas. Första stoppet blev Ljungsbro där jag hälsade på Fia + familj. Stannade där en stund och det blev massor med prat.
Direkt efter det åkte vi in till stan där jag först gick till Lisas jobb och sedan Idas.
Vi åkte sedan vidare till Arkösund till våra grannars land. Där visste jag att min mamma skulle befinnas sig med min Mormor, Morfar, kusiner och morbror. Mamma och M&M visste inte alls om att jag skulle komma så det blev en stor överraskningen för dom. (Lägger upp filmen efter)

Vi spenderade hela eftermiddagen där nere i Arkösund med prat, mat och fika. Vid 17 tog jag och Patrik bilen hela vägen hem igen (ett litet stopp på systemet först som föresten var mitt första) för att fixa oss och sedan ut på middag med pappa och Anette.

På kvällen mötte jag upp Carro, David och Elin och det blev lite drinkar ute. Träffade massor med folk och hade en riktigt rolig kväll. Råkade dock prata lite engelska med bartendern när jag skulle beställa shot:
Jag: Hiii, can I please have a shot?
Han: Ehm.. what kind of shot?
Jag: Eeeh vad som helst!

Han måste tyckt att jag var dum i huvudet, HA!
Sedan låtsades jag även att jag var från USA till några killar som kom förbi. Dom var så sjukt dåliga på engelska också och försökte hjälpa varandra med orden. Hahaha vad kul det kan vara att luras!

Kvällen slutade såklart på det bästa av det bästa: Kebabbaren! MUMS




<3




Min fina kuselin <3


Åkte cab med kusinerna och sis

Myste med kattungarna
 

Wohooo!


Anette och pappsen


Fina gullisman <3


Carro och David


Jockis


Adam


Bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0