en bucket list

Innan jag kom till USA hade jag skrivit ner några små saker som sedan nu har blivit till en hel bucket list.
Det har snart gått 6 månader och än så länge har jag hunnit med ganska mycket ändå! Men allt ska ju hinnas med.

Så här ser iallafall min bucket list ut:

Ställen:
x California
x Miami
x New York
x Boston
x Disney World
x Texas


Att se:
x En kändis
x Times Square
x Frihetsgudinna

x Fotbolls match (Giants)
x En baseboll match
x En basket match
x En hockey match (Rangers)
x Vita huset
x Hollywood skylten

Uppleva:
x Simma med delfiner
x Hoppa fallskärm
x Gå på Justin Bieber konsert
x Gå på collage party
x Dricka ur redcups
x Dricka jelloshots
x Spela beerpong
x Pierca mig
x Tatuera mig
x Åka limo
x Gå på bröllop
x Se en Broadway show
x Försöka se alla registrerings skyltar från USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0