Day 3 in Miami

Började dagen med att gå till stranden och spendera förmiddagen där. Jag, Ida och Jennifer gick där ifrån lite tidigare då vi tänkte boka för att bada med delfiner. Efter mycket om och men gick det till slut!
Vi gick till Seven Eleven för att köpa med oss lunch och sedan bestämde vi oss för att ta en cykeltur runt om i Miami. Vi började på strandpromenaden och sedan åkte vi lite inne i stan. När våra cyklar gick ut (vi hyrde bara i 2 timmar) gick vi av vid Miami Ink för att kolla både utanför och innanför. Ni som känner mig vet att jag vill tatuera mig så jag frågade vad det skulle kosta och hur länge jag måste vänta med att bada osv. Vet inte om ni vet vem Yojiro Harada är men han var iallafall där och försökte övertala mig att göra en tatuering nu med en gång. Om han lyckades? Njae! Hade gärna gjort det, men med tanke på att vi skulle bada med delfiner dagen efter var det inget alternativ. Det får bli en annan dag!

Ikväll var ju sista kvällen ute så vi var nog alla lite små pepp förutom stackars Jennifer som var lite halv sjuk.
Vi gick till en bar tillsammans med de på hostlet där vi sedan stannade nästan hela kvällen.
Efter mycket hit och dit, fram och tillbaka så slutade med att det var bara jag och Amanda i slutet. Vi dansade in på en ny bar, försökte fånga en kackerlacka på rummet, åt burgare på burgar stället, letade efter försvunna personer, gick barfota överallt, pratade med polisen och sedan vid 5 somnade vi båda två som stockar.
Himla bra kväll ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0