dålig dag som räddades av friendly friends och friendlys

Hej goddagens, tjolaho!

Min dag har kanske inte varit en av de bästa. Men så är det ju ibland. Barn är barn!
Vi var på YMCA och badade, barnen lyssnade inte alls så då beslutade jag mig för att ta med dom hem. Det tycket dom inte om, men då får man lyssna så kanske man får vara kvar längre nästa gång. Så enkelt är det! Haha vad bitter jag låter, men nej det var inte så jobbigt, fast ändå var det sjukt jobbigt! Imorgon blir det förhoppningsvis bättre även fast det är fredag den 13e..
Dagen räddades iallafall när jag fick åka till Darien för att äta på Friendlys med Amanda, Kajsa och Ida nu ikväll. Julia var också med en stund tills hon var tvungen att åka tyvärr.

Vi fyra hade det iallafall kul! Massor skratt, prat, glass och planeringar. Super awesome helt enkelt!

Nu ska jag visst städa mitt rum igen. Kläderna ligger överallt och ingenstans. Kanske borde tvätta också så jag ka ha något att ha på mig i helgen, vill ju inte gå runt naken..

Nej ni, vi hörs!


Glömde helt bort att ta kort på min mumsiga banansplit glass, så ni får en halväten banansplit istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0