birthday party

Så jag har inte rört på mig mycket idag inte. Låg i sängen hela morgonen framför skype och telefonen enda fram tills klockan blev halv 3. Då började jag jobba.
Maddox var bjuden på Saras äldsta barns birthday party, så dit åkte vi på eftermiddagen. Liam fick också självklart följa med.
Dom hade hyrt in två superhjältar (spiderman och captain america), en magiker och en hoppborg. Herregud vilket kalas! Sådan här kalas fick aldrig jag gå på när jag var liten!! Dom lägger ner så mycket pengar och tid på det så det är helt sjukt. Men barnen uppskattar ju det så det är ju kul det!

När kalset var över åkte jag hem med barnen och gick sen in på mitt rum igen. Och här inne har jag varit enda sedan dess, förutom när jag var ute och åt middag med familjen.
Fick fylle samtal av både Patrik och Adam. Kul att ni har de kul i Sverige även fast ni har sämsta vädret. Haha, just sayin!

Ryan var ute i trädgården under dagen och klippte några buskar. Då säger Maddox:
"Daddy is doing a great job, maybe I should pay him?"

Hahah ibland kläcker han ur sig så roliga kommentarer.



Kommentarer
Postat av: Adz

Faaaaaast det var ju du som ringde till mig så försök inte ;)

2012-07-15 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0