all i need

Har haft en riktigt bra ledig dag idag. Har i princip spenderat hela dagen med Sara! Kände att det behövdes lite hon och jag time.

Vi började med att åka till en park för att äta lite lunch tillsammans. Där efter åkte vi till poolen som endast låg 1 minut bort för att ligga där och sola och bada. Busig som jag är slank jag med på Saras pool pass så det blev ju gratis. Och gratis är gott har jag hört!
Hur som helst, vi låg där i några timmar innan vi begav oss till Stamford Mall. Hade inställningen att inget skulle shoppas, men det kunde jag visst inte hålla. Vi gick runt där i någon timme tills vi mötte upp Sandra och Rebecca. Alltid kul att lära känna nya människor!
Vi åt middag på California Pizza tillsammans (jag åt pasta) och sedan åkte vi vidare till Darie Queen.

Så summan av kardemumman (eller vad det heter) så var dagen riktigt bra!

Tack och hej söta chey!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0