yesterday + today

Igår hände inte mycket. Jag jobbade på som vanligt och slutade sedan runt 6. 

När jag kom ut ur duschen var Lina hemma hos mig och vi hängde här hemma innan det var dags att hämta upp Jennifer och hennes syster Cornelia. Vi åkte tillsammans till Outback Steakhouse där vi även mötte upp Emma. Vi åt middag tillsammans och det var som vanligt super gott!
Lagom till efterrätten kom även Elin och joinade oss. 

När vi kände oss klara åkte vi hem till mig och satt framför filmen "what to expect when you're expecting" samtidigt som vi pratade. En mysig kväll blev det helt enkelt!

Idag vaknade jag och mådde inte alls bra, ont i halsen, huvudet och ja allmänt inte kry. Skulle egentligen varit med Sandra men kände att det är bäst om jag bara tar det lugnt idag och gör något imorgon istället. Så min dag har än så länge bestått av Svenska Hjältar, youtube klipp, skype med Ågge och Olle, skype, prata i telefon med Patrik och skype med släkten som är uppe i Sälen.
Kommer med största sannolikhet spendera resten av dagen på mitt rum med det sista julklappas fixet och annat strunt. Får se helt enkelt. Kanske lägger jag upp en till årsresumé..
 
Hur lika?

Hur heta?


Hur fina vänner har inte jag? (Jag ser ut som en nybadad fisk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0