tuesday

Började morgonen med att leka med Liam. Jonna tog Maddox till bussen idag då hon var lite ledig från jobbet. 
Jag och Liam lekte med pussel och spel här hemma innan vi åkte iväg till Library. Där var det som vanligt sång och sago gruppen som vi var på. Liam älskar det. Han sjunger med högt och älskar när läraren läser sagor. 

När vi var klara åkte vi till lägenheten för att möta upp Jonna. Hon hjälpte mig med att lägg in mina credits på datorn och skicka till min LCC och sedan gick vi där ifrån. Det var sista dagen vi hade lägenheten så Jonna hade varit där och hämtat allt som inte kom med under flytten. 

Jag och Liam åkte till lekparken i 40 minuter innan vi åkte för att hämta upp Maddox vid bussen. 
Där efter körde vi hem, åt lite lunch och lekte ute. När vi kom in igen kollade Maddox på football medans jag och Liam satt bredvid och spelade spel och läste sagor. 

När Jonna kom tillbaka efter sina ärenden bakade vi alla pepparkakor. Kan ju inte säga att jag var någon expert direkt. Haha, men det var kul!
Barnen (Liam) tyckte det var roligare att äta degen än att trycka gubbar. Men vi fick iallafall ihop några pepparkakor! 

När jag slutade hamnade jag på mitt rum. Blev mycket fix och lite prat med Patrik (imorgon håller vi tummarna tycker jag!). 

Senare nu ikväll fick jag (läs Ryan) igång dvdn på mitt rum så det blev ett pass Bum Bum. Nu har jag precis bäddat ner mig i sängen och väntar spänt på Victoria Secret Fashion Show! 
PUSS och HEJ




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0