torsdag

Hallå gott folk!

Min dag har varit kort. Började 7:45 med att få Maddox till skolan. Liam var ledig idag så han och jag har spenderat eftermiddagen åt ärenden och lek. 
När Maddox kom hem åkte vi nästan direkt till basket träningen. Hem igen efter det var slut och då blev det lite lek innan Jonna kom hem!

Idag håller Jonna i Svenska mammor så det är några här. Jag sitter mest här uppe på mitt rum och försöker planera mina helger, pengar osv. 

Idag föresten kom det ett paket till mig på posten. Det var julklappen från Patrik som han skickade i fredags! Helt sjukt att det gick så fort! Brukar minst ta 7 dagar! Men ja, det var ju bra iallafall att den kom! Men problemet är ju bara att jag vill öppna det nu!! Kan inte ha det liggandes på rummet och bara ligga och stirra på det, så jag la det inne i garderoben i min resväska. Där är jag aldrig och kollar så den får ligga där så länge! 

Pusss och hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0