torsdag

I onsdags var det bara jobb som vanligt och sedan på kvällen åkte jag till Darien för att träffa andra fina flickor och äta efterätt tillsmmans. Det är nämligen så att en viss Ida fyller år på fredag, men då är hon dock i Sverige så vi fick fira lite nu istället!

Idag har det inte hänt mycket. Lekt med Liam hela förmiddagen innan Maddox kom hem och det var dags för den sista basketball klassen. Lär nog tyvärr vara sista gången jag såg den snygga läraren också! Men jag önskade han "Happy Holidays" iallafall, haha! 

När jag slutade runt 3 skypeade jag först med min fina Elin i Tyskland! Saknar henne massor, men förhoppningsvis så kanske vi ses på vårkanten om det hinns med, annars ses vi i sommar som tur är!

När jag vaknade var det dags för middag och sedan tillbaka in i mitt rummet. Då blev det julklapps inslagning. Kan ju inte säga att jag är något bra på det där med inslagning men det blev helt okej! Bara två julklappar kvar att slå in nu, ska försöka fixa det imorgon på min lediga tid!

Nej,,vi hörs hörni!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0