sverige, nu går det för långt...

Hallå Sverige???!! Vad håller ni på med?!?

Först får man inte sjunga nationalsången längre, sen får man inte äta chocklabollar, sen ska vi ta bort pepparkaksgubbarna från Lucia tåget och heller inte sjunga sången, och NU ska vi tabort en svart docka från Kalle Anka på julafton. VAAD i hela friden är det för fel på er människor?

Om 1 person klagar ja då gör vi uppror. 
Likadant med årets julkalander. De spelade anden i glaset och en eller två mammor blir arg? Asså barnen får reda på det förr eller senare. Och vad är det farliga med det? 

Nej, just nu vill jag inte komma tillbaka till Sverige, jag är skit irriterad..Jag ska göra tvärt emot allihopa. Nästa år då ska jag vara en pepparkaksgubbe samtidigt som jag trycker i mig chokladbollar och pepparkakor och sjunger nationalsången för fulla muggar. Någon som är med mig?
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är på!! sjukt ju! nu vill man knappt åka hem längre!

2012-12-14 @ 18:16:35
Postat av: Amanda

Helt galet. Blir ju inte samma utan alla scener.Men som jag förstår det är det DISNEY som tagit bort gubben, inte sverige? Eller är det disney i sverige??

2012-12-14 @ 21:22:54
URL: http://amandaupair.devote.se
Postat av: Johanna

Jag är på!

2012-12-14 @ 22:27:34
URL: http://jfaast.blogspot.se
Postat av: Lina

JAG ÄR PÅ!!! Det är fan i mig helt sanslöst, när ska gränsen dras egentligen?!

2012-12-15 @ 05:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0