saturday

Tog mig en ordentlig sovmorgon (kände att jag förtjänade det) och vaknade inte för ens vid 11. Då låg jag och drog mig i en halvtimme innan jag gick upp och åt "lunch". 
Där efter började jag jobba och lekte med två busiga pojkar. Snön började falla ganska lagom till att jag började så efter någon timmes lek bestämde vi oss för att gå ut och leka i snön. 

Eftersom jag inte har tagit med mig vinterskor eller vinterjacka från Sverige så fick jag låna allt från Jonna som tur var! Vi lyckades få på oss allt och sedan gick vi ut för att leka. Snöänglar, ljuslykta (som Liam sen förstörde), åkte pulka, byggde snögubbe och sprang runt var vad vi hann med. Har saknat snön så himla mycket så det var jätte kul att få vara ute och bara leka! Hoppas att det håller i sig en liten stund nu så det blir fler dagar ute i snön!

När vi kom in blev det varm choklad och sedan kollade vi på Ice Age! Oh vad jag älskar den filmen. Alltid lika kul att se den! Barnen tyckte också den var rolig som tur var. Och som alltid så ska känsligabea fälla några tårar i slutet..
 
Nu ikväll blev det middag med Jonna och Ryan här hemma och sedan har jag pratat med Ågge och suttit framför youtube som vanligt. Sängen väntar nu, så godnatt!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0