nötterna

Jag har varit så himla upptagen sista tiden att jag helt totalt glömt bort att berätta en sak för er..
Det är nämligen så att min lilla pappa och min lilla lillasyster kommer att komma på besök här den 8e Januari! Mindre än en månad kvar! YEEJ! Det ska bli så himla kul. Har redan nu planerat dagarna i detalj så vi kan hinna med det mesta av de 5 dagarna vi har! Kommer bli awesome rent ut sagt!

De hade tydligen bokat en resa hit och skulle överraska mig, men den planen gick i lås när Sandy the Hurricane kom och deras flyg till USA blev inställt. Så himla typiskt..Hade nog i och för sig blivit mer besviken om jag hade vetat om det, så det var nog bra att det skulle ha varit en överraskning och jag inte visste om något. Tråkigt, men sånt är livet!

Nu hoppas jag iallafall inte detta blir inställt! Den här gången ska dom komma hit!


And two of them are coming here!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bea!

Har läst din blogg ett bra tag nu, men tänkte bara höra hur lång tid det tog för dig att bli matchad med en familj från det att du kom ut på au pair roomet? Är nämligen mitt uppe i hela den långa processen :)

Svar: Hejsan!
Det kan dröja upp till flera veckor innan du får en familj på din sida. Och flera månader innan du känner att du verkligen har hittat en bra familj för dig.
Min ansökan blev klar i november 2010 och jag kom inte iväg för ens januari 2012. Det kan ha berott på att många familjer i USA har husdjur och jag är allergisk. Där av inte så jätte många matchningar. Men helt klart värt den långa väntan när man hittar den perfekta familjen!

Ha det bäst! Kram
beatrice

2012-12-10 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0