monday

7:30 var det dags för jobb igen. 
Tog båda pojkarna till skolan och sen hade jag ett break på tre timmar. Passade då på att städa hela rummet (dammsuga och plocka bort all tvätt) innan jag skypeade med mormor och morfar. 
Fick lite gjort iallafall innan jag hämtade hem Liam och sedan väntade på Maddox buss. 
I eftermiddag har pojkarna varit riktigt bra. Vi har lekt och varit på Stepping Stones tills vi kom hem på kvällen och de hjälpte mig med maten. 

När jag slutade blev det träning. Känns så himla tråkigt att jag inte kan köra Sculpt nu när jag är här. Ska egentligen ha vikter på det passet och utan vikterna är det inte lika jobbigt. Och jag tänker absolut inte köpa några här utan de får vänta tills jag kommer hem istället. Istället körde jag High & Tight och Tummy Tuck. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0