monday

Började min morgon med att få båda barnen som vanligt till skolan. Där efter hade jag mitt break. Passade då på att skypea med Patrik, som förövrigt äntligen har fått min julklapp! (Yes, det kom inte bort!) 

Där efter tog jag en liten vilo stund på 40 minuter innan jag först hämtade Liam på skolan och sedan Maddox vid bussen. 
Eftermiddagen har sedan gått till att baka pepparkakor, dansa, kolla julkalendern och leka lekar. Båda har varit super bra idag så det har varit en väldigt lättsam och skön dag! 

Slutade för en timme sen och sedan dess har jag bara hunnit med att duscha och sitta här vid datorn. Ska fortsätta med det innan jag somnar.








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0