lördag

Det är lördag och jag har gjort i princip ingenting! Jag vet jag är lite små tråkig nu när de är mina sista veckor här! Men nej, jag hade inte riktigt orken idag. 
Jag vaknade 11:40 och började sedan att jobba 12. Jobbade i 4 timmar. Blev mycket lek utomhus och inomhus idag. 
Vid 4 slutade jag och då skypeade jag med Jennifer. Är inte ett dugg avis på henne som sticker till Thailand imorgon natt. Nej då! 

Annars har dagen gått åt till att ligga här och försöka prata så lite som möjligt. Min hals är helt förstörd och känner mig inte så himla kry. Där av ingen träning idag tråkigt nog..
På sidan av det blev det lite planering och fix.
 
Nu lockar sängen väldigt mycket. Mycket på schemat imorgon, bland annat hugga julgran med familjen! Kameran följer definitivt med! 

Hej svejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0