hej hopp

Dagen började som vanligt med att jag åkte och lämnade barnen på skolan. 
Under mina 3 timmars break sov jag. Känner mig lite halvt sjuk med förkyldning och huvudvärk så tänkte att det är inte värt att träna, då blir det nog bara värre! Så en liten nap på 2 1/2 fick det bli!

Vid 12:30 hämtade jag hem Liam. Här blev det lek i några timmar innan vi hämtade hem Maddox. Utomhus och inomhus lek blev dagens aktivitet. 

Nu ikväll kom Sandra över i några timmar för att uppdatera varandra om allting som har hänt den senaste tiden. Har inte setts på jätte länge, så det var kul att bara va! 

Nu har jag fixat och trixat lite. Inte säger jag vad det är, det får ni se sen! 
Godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0