friday

Idag vaknade jag vid 9 av mig själv! (Varför ska det alltid vara så när man kan sova ut?) Gick upp och satte på mig träningskläder för att sedan gå ner och träna lite. 

Tränade först i 35 minuter med "Carido Axe", och sedan bara 5 minuter med "High and Tight" på grund av att den skivan jag fått var en stor repa i! Blev jätte besviken och jätte arg så jag chattade med de på Beachbody. De var hur trevliga som helst och hjälpte mig med allting. Kommer få en ny skiva hemskickat utan någon extra kostnad! Det gjorde min dag lite bättre! 

Fixade mig själv och mitt rum lite innan jag begav mig iväg för att hämta Liam på skolan. 
Under eftermiddagen blev det mycket sång och dans och såklart pussel innan det var dags att hämta upp Maddox. Vi åkte då direkt till Stop & Shop för att handla kvällsmat. 

Jonna kom hem tidigare än vanligt och då passade jag på att göra middagen. Ikväll blev det pasta-pesto-lax. Jätte mumsigt om jag får säga det själv. Smakade inte riktigt som det brukade men det var mycket gott ändå!

Nu sitter jag här på mitt rum och gör ingenting. Jag väntar på att jag ska få åka hem till Jennifer! 

Föresten, idag introducerade jag Mysteriet på Greveholm för barnen. Maddox tyckte det var jätte kul och var fast i det hela tiden medans Liam tyckte det var kul när spökena kom fram annars inte!
Blev också lite fast där ett tag. Kan kolla tusen gånger om och fortfarande tycka det är lika roligt varje gång!

- "SPÖÖÖKSNOOOR!"
- "Nu är det bra, nu är det dåligt."

Och imorgon gott folk, då jäklar är det 1 december. Det kan bara betyda en sak: Mysteriet på Greveholm - Grevens återkommst! Är jätte jätte peppad! 

P.S Sa jag föresten att Ivar är min syssling, det ni, det ska man vara stolt över haha! D.S




Kommentarer
Postat av: therese

Haha, åh gud, Ivar var min största idol när jag var liten. Var såå kär i honom haha.

2012-12-01 @ 10:04:07
URL: http://biaancas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0