friday 28 december

Hej hopp på er!

Dagen har spenderats hela dagen här hemma. Idag blev det ännu mer kortspel och lite andra lekar också. Öppnade upp ännu en julklapp som var ett riddarslott som man kunde skjuta små boll liknande stenar på slottet för att kunna bryta sig in och hämta skatten. Älskar när man kan leka med små gubbar och hitta på massor av saker, haha, ja jag är fortfarande ett barn innerst inne!
Hann även med en sväng ut i snön, men efter att Maddox och Liam krockade ganska kort där på, och Maddox fick näsblod, ville de inte längre leka ute, så vi gick in igen.

Vid 5:30 slutade jag och då var det bara att rusa upp på rummet för att fixa i ordning mig innan Elin och company hämtade upp mig. Vi hämtade upp Lina på vägen och sedan åkte vi vidare till Danbury för att äta på Cheesecake Factory. Vi visste redan då att det åtminstone skulle ta minst 1 timme innan vi skulle få bord. Det blev till slut så att vi väntade i 3 timmar på att få ett bord. Självklart satt vi inte kvar där hela tiden utan vi gick runt på mallet! (Upps, fick med mig en påse från Victoria Secret..)

Vi hade till slut en trevlig middag tillsammans med den självklara efterätten. Idag provade jag på en ny och det blev ”Red Velvet Cheesecake”. Mycket god!

Imorgon är det jobb igen, 12-6! Så lite sovmorgon får jag allt, skönt!
Natti natt!









Mongo Elin.





Elins bror + flickvän och Jennifers syster är på besök här. Där av de "nya" ansiktena.



Fick en jätte liten sallad...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0