fell in love with you

Igår efter jag hade slutat fick jag skjuts av Ryan till tåget. 
Kom fram till New York en timme senare och försökte då leta upp något ställe att äta middag på. Hamnade på en salladsbar som visade sig vara riktigt bra. 
Där efter slängde jag ut handen i luften och vinkade efter taxi. 2 sekunder senare kom den. 
Åkte ner till Webster Hall "The Studio" för att invänta Tyler Ward. Insläppet skulle vara 6:30 och konserten skulle börja 7:30. Vi blev insläppta 7:40 och det började inte för ens 8 med två förband. 
Till slut kom han äntligen ut underbara söta Tyler och han bjöd på en riktigt bra show. Trotts att jag gick själv stod jag där och hoppade med alla andra människor samtidigt som jag försökte knäppa kort och sjunga med. 

Det bästa av allt var nog när han kollade på mig och sjöng "Fell in love with you that first night, cause you danced with me and I could see that there was more to life" och log och skrek "sing it girl" men jag kunde slita mina ögon från honom, så himla underbar! Var helt överlycklig och gick hem med ett stor leende på läpparna. 

Tog taxi till GC och sedan tåget till SoNo och sedan taxi hem till Wilton. 

Somnade fint i sängen runt 1! En riktigt bra kväll helt enkelt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0