christmas tree & hospital

Gick upp klockan åtta, slängde i mig lite frukost och fixade till mig innan jag hoppade in i bilen med resten av familjen. 
Vi åkte till Easton till en farm där man fick hugga sin egna julgran. Det var väldigt mysigt och lite annorlunda än mot vad man gör i Sverige. Efteråt drack vi appelcider och satt framför en brasa. 

Jonna skjutsade mig till Norwalks Hospital där alla andra Au Pairer från min grupp också var. Mådde så sjukt dåligt när jag kom in där först. Andades jätte fort och hade panik. Men efter att ha lugnat ner mig gick det okej att vara där. Vi gick alla till barnavdelningen och där satte vi sedan igång att julpynta huvud korridorren. Många hade varit väldigt kreativa, andra hade bara målat en teckning. Men jag tror nog barnen uppskattar det minsat lilla!

När vi var klara åkte jag, Lina, Elin och Jonna (en au pair) först hem till Elin och sedan till Orem's för att få i oss lite lunch. Där efter åkte vi hem hit för att prata och vänta in Jennifer.
Nu har brudarna åkt hem och jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra min färdig inför ikväll. Det är nämligen hejdå-middag för Juuli ikväll.


Hörs sen!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0