Christmas Day

På morgonen vaknade av att Ryan knackade på dörren och sa att det var dags för paketöppning. Jag gick in i vardagsrummet och väntade på att barnen och alla skulle komma ner.
Och till sist kom de. Barnen fick så himla mycket fina grejer idag också, till exempel en bil de kan köra själva.
Jag fick också fina saker från Keith och Paula. Blev super glad!
De uppskattade nog även min kalender som jag hade gjort till dom.

Efter paketöppning gick jag tillbaka till ”sängen” för att vila lite. Mådde inte så jätte bra så kände att det var bäst att vila om jag skulle orka med hela dagen.
Vid lunch åkte vi vidare till Erica och Keith’s hus. Hjälpte till lite i köket och ordnade med appetizers och maten. Det blev riktigt gott också!

Fick även fina presenter från Erica och Keith, Kevin och Mickey. Thank  you so much guys, I really appreciate it!

Efter middagen blev det efterätter och sedan spelade vi Yankee Swap. Lite annorlunda mot den ”paket leken” jag brukar köra, men det här var kul också. Lyckades få med mig en jätte fin filt hem!

Senare på kvällen spelade vi kort och sedan gick vi och la oss.
 


 






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0