Årsresumé del 4

November:

Lugnet efter stormen.









Flyttade runt lite här och där. Detta blev dock vårat hem under 2 veckors tid. 



Mysig kväll med brudarna som dock slutade dåligt.



Playdates här och där.



Flyttade in i nya huset!


Åkte till Washington DC.






Firade min första Thanksgiving med familjen och släkten.






December:

Myshelg med brudarna hemma hos Jennifer.








Bakade pepparkakor.



Högg julgran.


Sa hejdå till Juuli som skulle på resemånad!


Familjen julpyntade fint i huset och jag fick min egna strumpa.



Gick på Tyler Wards konsert helt själv!


Mer pepparkakor.



Svenskt julbord.


Lill julafton.




Christmas Day.



Snön kom äntligen till CT!




Ett sjukt bra år sammanfattar jag det som, nu kör vi på ett nytt sjukt bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0